امروز همسایه ساکن واحد روبروی ما اثاث کشی کردن و رفتند.مدت زیادی نبود که همسایه مون شده بودند،چیزی کمتر از یک سال.تو این مدت ما فقط صدای داد و بیداد و دعوای گاه و بیگاهشون رو میشنیدیم و حتی یکبار هم نشد که حتی شده اتفاقی توی آسانسور یا راهرو ببینیمشون.وقتی فهمیدم از اینجا رفتند یاد بچگی خودم افتادم،اونموقع همه خونه یادداشت های ذهن من...
ما را در سایت یادداشت های ذهن من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 5:19